Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday, 5 April 2012

Waaaaa...pitam la macam niii

Salam semua...

 Keletihan sampai macam ni...:(

Ya Allah, penatnye hari ni. Tak tau nak cakap camne tapi memang penat, nak kene handle banyak bende, dengan orang yang banyak ragam..tuhan je yang tau pe yang aku rase sekarang. Dari tadi aku senyap je..sekarang ni tengok2 jam dah kul 5. Baru terase badan lemah gile, makan pun tadi tak selera. 


Badan penat2 macam ni kalo de orang urut bestnye la kan. Huuu..mesti ilang segala stress dan penat lelah keje. Kalo la ade duit lebih aku teringin nak beli kerusi urut Osim or Ogawa tu. Memang agak mahal, tapi kalo kumpul duit boleh je beli tu. Nak buat kerusi urut tu sebagai hantaran pon boleh..haha. Pang! mengarut betul aku nih.

Tetibe sekarang ni rase cam gatal nak gi ngurut kat SPA..haiyoo..bestnye. Bayangkan badan korang yang tengah keletihan dan takde energy tu diurut oleh pakar dan duduk dalam bilik yang dipasang aromaterapi. Pergghhh..indahnye dunia kan.




Bestnye kalo dapat camni, ilang semua penat. Bile la nak merasa kan nak manjekan diri..heee, nak mintak raja belanja gi Spa la..:) sayangggggg...

6 comments:

  1. last2,,raja juga yg dicari...hehehe... xpernah lg masuk spa..
    teringin la nk pergi spa....tp mcm segan..hahaha...

    ReplyDelete
  2. http://hazimteritory.blogspot.com/2012/04/adik-nur-farrahin-semoga-tenang-di.html baca nie awin

    ReplyDelete
  3. bestnya kalau g spa.. tak pernah g pon.. nak2 rasa di urut.. peh nyaman sekali. haha

    ReplyDelete
  4. wah! nak ke spa.. hehehe.. lame betul tak bersauna..

    ReplyDelete
  5. Blogwalking here...

    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete