Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Thursday, 10 May 2012

Ingin jadi wanita bahagia?

Salam semua...


Hallo..suda lunch ke belum? aku dah lunch da, tengahari aku dah makan nasi goreng USA. Tapi tak sedap la abang hensem tu masak. Huaaa..Tak sedap pon lebih dari separuh aku makan. Hihihi..:)

Ari tu korang gi tak Karnival Buku di PWTC? Aku pegi jugak, kebetulan aku ade keje sikit petang ahad tu so sempatla menyinggah jap. Hajat di hati nak membeli buku Doktor Umum ( Dr. Mahathir) tu..tapi aku datang da ari ahad, petang pulak tu kan memang dah abis la buku tu. Huaaa.. tak syok betul. Bagusla rakyat Malaysia ni, cepat je membeli buku tu kan. Dengar cite memang ramai yang beli buku tu kan.Last2 aku beli buku lain. Aku beli buku MOTIVASI MENJADI WANITA PALING BAHAGIA.






Haha..sila jangan gelakkan aku. Aku dah mengurangkan untuk membeli dan membaca novel. Rase tak berbaloi pulak beli novel banyak2 , lepas tu bukan dapat ape pun. Baik beli buku ilmiah. Best jugak buku ni, tak abis baca lagi, baru setengah buku aku baca. Sangat tertarik dengan kata2 dalam buku ni. Memang banyak la kata2 yang best untuk dipikir pikirkan dan di renungkan. So pada sesape yang nak jadi wanita bahagia sila bace buku ni. Aku sedang bahagia ni..hihi..:)
Jika anda mampu membuat diri anda indah, maka anda mampu melihat keindahan tiap tiap sesuatu yang anda pandang.

7 comments:

  1. ok le 2..sy sejak2 da ade anak neh mmg kurang baca novel..dulu zaman muda mudi mmg kaki novel..huhu

    ReplyDelete
  2. saya beli buku doktor umum, tp belum bukak lagi plastik dia.. sayang gilaaaa.. huhu.. tp tiap kali tgk buku tu geram je rasa.. xsabar2 nak baca tp sayang.. hihi!

    ReplyDelete
  3. buku membina bagus untuk minda.. selamat mnjdi wanita bhgia.. :)

    ReplyDelete
  4. waa jeleesnye linda pegi pesta buku tu huhu.. taun ni tak dapat nak pegi.. leh la review sikit nanti pasal buku ni ekk

    ReplyDelete
  5. perubahan pembaca kearah yg lebih matang.....
    ok la tu.....

    ReplyDelete
  6. kite xpegi pun beb.xde mber..tau ajak hg :(
    ok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la ko lain kali roger2 la aku..

      Delete