Letstogether Babes :)

Teman Melangkah

Tuesday 5 January 2016

Yeayy..I'M Back !!


Salam...

Ada yang rindu tak? Kihkihkih..ke semua dah hilang dari radar. Ok kita update mane yang sempat je la ye. Maaf la lama tak jenguk blog kawan kawan. Daku sibuk sangat lately. Anak pun dah umur setahun 4 bulan. Dah besar dah budak adra sofiyya tu :)





Sekadar perkongsian untuk harini. Kenapa ibu2 semua perlu menitik beratkan penjagaan pemakanan anak anak. Ini adalah salah satu sebabynya. Memang daku kalau boleh elak untuk bagi jajan, roti2, kek2, or makanan yang banyak perisa gula dan garam, sebabnya adra masih terlalu kecil untuk menelan semua makanan2 tidak sihat ni. 

Daku rela bangun 5 pagi setiap hari untuk menyiapkan bento (bekal makanan) untuk anak beranak. hehehe. Sekurang kurangnya adra makan dari masakan mamanya sendiri kan. Jom ibu ibu hebat semua kita amalkan pemakanan sihat dalam keluarga kita :)

Jom add facebook linda ye, boleh klik di tepi blog ni. Boleh tengok daku ada jual homemade baby food seperti cookies, rice cereal, oat cereal, serbuk bilis dan banyak lagi keluaran #homemadebyciknuie . 

Ps: Nanti daku update lagi ye. Thanks sudi melawat blog picisan ni :)

4 comments:

  1. busy berbisnes skang ni ye Linda..hehe

    ReplyDelete
  2. hi, menarik taw perkongsian ni. btw done follow, follow me back :)

    ReplyDelete
  3. ehem hi linda! lama tak hapdet ye hehehe
    tula salute tgk linda sempat prepare bento.
    k.ana nk cuba jgk disiplinkan diri pasni hehe

    ReplyDelete